3/08/2013

Prosjekt: - BABY

Har ei travel veke, men litt strikk på pinnane må til.  Fant ei fin jakke i det engelska strikkebladet eg kjøpte forrige helg.  Nesten tre nøster Merino Extra Fine frå Drops gjekk med til str. 6-12 mnd.  Eg hadde jo ikkje garnet som skulle brukast, men det såg ut til å matcha bra med maskeantallet MEF.  I det heftet var det nytta mykje pinnestr. 4 mm til baby.   Så absolutt ikkje for tynt babyull eg er vane med.     Rosene skulle berre være pynt på eine sida,  ser det rart ut??

Har hjulpe dotter Monica, med å montere ein Fana-dress.  Den er strikka i Baby Merino frå Drops. Nydelege fargar på ein flott dress.  Klart eg tar litt montering når ho er så flink blitt med strikketøyet. Knappestolpane skal ho strikka sjølv.

 

4 kommentarer:

  1. Så nydelege plagg til babyen dette! Eg synes det var tøft med pynt på eine sida, kjempefin jakke. Og fanadressen var så fin i dei fargane, og veldig fint strikka! Dotter di er flink :)

    SvarSlett
  2. Ja, det var ei skikkeleg knas jakke, synes blomane på eine sida var supert. Trur det kunne vorte i meste laget om det var blomar på begge sider.

    Kjekt å kunne hjelpe til med litt montering. Monica er blitt svært dyktig med pinnane! Liknar på mor si :)

    SvarSlett
  3. Kjempenydelig jakke, gjorde seg med de flotte blomstene!
    Flott farge på Fanadressen:)
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  4. Herlig jakke. Blomsterpynten var flott :)
    Fanadressen til Monica var nydelig -hun gjør så pent arbeid!

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...