3/18/2013

Sokker i pasteller

Crazy Zauberball, måtte prøvast.  Det garnet hadde så fine fargar!!! 100 grams nøsta - vart til sokkar med rysjekant og babytøflar.  På dei måtte eg spe på med litt fabel i såla.  Det matcha Zauberball-garnet, både med tykkelse og at det var superwash.  Sokkane er strikka med pinnestr. 2 mm og passa meg bra, uten at eg har brukt noko oppskrift.

Eg har kosa meg med besøk i førmiddag.  Først eldstedotter med dei to yngste - og så ho J. med strikketøyet.  Nå går eg og tenke om eg skal starta på å strikka ein katt,--- eller jakke??!!  Kansje katten først, for eg trur augeknappane kjeme snart i posten.  Det har vært litt styr å få tak i rett størrelse, men fant på "etsy".  Så kattemønsteret frå Alan Dart, blir nok prioritert.
La opp 120 m i starten på sokkane. Strikka ein omg. rett og ein vrang.  Deretter felte 2 og 2 sm. = 60 m til resten av sokken. Strikka så 3 rette og 2 vrange.  På kvar 4.pinne strikka eg sammen dei tre rette m, tok eit kast og strikka dei rett sm. -ein gong til- før eg tok dei av pinnen.  Dette kalles Daisy/stjernestrikk.  På sokkane mine ligne det fletter, men det gjer ikkje noko- likar fletter eg!


 Monge monge takk, for hyggelege tilbakemeldingar i tidlegare bloggar!

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for koseleg spøteselskap i føremiddag! Og jammen får du ting unna. Tøflene blei jo som nye når du fekk pynta dei litt!
    På tide med Eplabutikk nå damen:)

    SvarSlett
  2. Åååå for noken nydelege sokkar og småtøfler du har laga !
    Den fargen "æ berre lekker" !

    Ha ein fin kveld !

    SvarSlett
  3. Skjønne sokker, Linda! Helt dine farger ;)
    Jeg har ikke prøvd Zauberball-garnet. Kanskje på tide?
    Og babysokkene var jo sukkersøte!

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...