3/25/2013

Vårlege krokodillesokkar

Jau, det går vell ann å kalla desse?!  Eg berre måtte ta fatt på det nøsta eg fekk i posten laurdag.  Passa så fint no til Påske!  Jærbo Mellanraggi med trong for pinnestr. 3 mm og på 100 gram - rakk til eit par sokkar i str. 39/40.  Eg var litt usikker på det, så i krokodillemansjettane har eg brukt nokre garnrestar i anna superwash garn. 

Pakke frå Danmark kom i posten i dag.  Det var rask levering og veldig kjekt.  Glede meg til å strikka med Ibenholt pinnen. Eg kan ikkje angra på å skaffa godt verktøy til arbeidet mitt.  Arwetta-garnet, er ganske tynt, men sterkt og superwash.  Likte så godt kvitfargen og den mørke petrol- men, alle tre fargane passe fint samen.  Ei lita notatblokk følgde med.  Koseleg, samt fin påminning om eit bra nettstad for min hobby!! 

 

1 kommentar:

  1. Du også ;) jeg fikk også Jærbonøste i posten, av ei snill dame i sør :) fine håndarbeider og nydelige vårbilder Linda :)

    SvarSlett

Stort avvik hos meg

3 uferdige produkt på ein gong!!!!!  "Sånn går da"- som han sa son vår.   Men, har håp om å bli ferdig til bursdagar og Jul.  M...