4/01/2013

Halvvegs på Mermaid

Ikkje heilt korrekt det då.  For armane skal og strikkast!  Men, det veks på pinnane når eg ved midnatt strikka midtstripa bak.  Då vart det god natt!  Fortsette med mine små delmål i dag;-  ein kile, nokre striper eller fleir. Silkeulla frå Malsen & Mor, er utruleg drøy.  Halvegs, har eg berre brukt opp eit nøste med lysgrå, men ikkje gått tom av dei to andre fargane!!  Einaste eg er litt betenkt over, er om eg har valgt rett størrelse.  Strikke jakka i M.    Hanne Falkenberg har utruleg monge fargevariantar i denne jakka. http://www.knit.dk/mermaid.htm                                                                                                                    I Påska har eg verkleg slappa av.  Små turar, besøk av våre unge, barnebarn, vener og matlaging - i skjønn harmoni.    Aldri har me hatt så mykje sol så denna Påska.  Men, kaldt er det då.


 

2 kommentarer:

  1. Ser ut til å bli skikkelig lekker da! :) Blir spennende å se den ferdig.

    SvarSlett
  2. Spennende prosjekt Linda, og det var her jeg mente nydelige vårbilder :) ha en fin dag snille du

    SvarSlett

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...