4/28/2013

Heklagenser til gut

Skal passe ein liten barsk kar på 6 mnd.   Drops Merino Extra Fine-  passa oppskrifta perfekt, meine eg.  Forfatter Sandy Scoville og Denise Black, foreslår Bollicine Dolly from Cascade Yarns.  Det garnet har eg ikkje høyrt om eller noko erfaring med, så eg tok det eg hadde for hånd.  Liker Merino Estra Fine - og det er ypperleg til barn, då det ikkje klør og kan vaskast i maskin på 40 grader.
 Har visst ikkje vist desse tøflene.   Hekla i dobbel Pusle (også merino extrafine) frå Karen Noe Design.
 

4 kommentarer:

  1. Dette settet var sååå fint, passer ein tøff og barsk kar ;)) Fine farger du har brukt.
    Takk for strikkehjelp på Garnglede, ser det nå men eg stod heilt fast!

    SvarSlett
  2. Stilig sett, Linda. Og nyyydelig fargekombinasjon :)

    SvarSlett
  3. Så fint det blei. Og som Sølvi skrive, lekker fargekombinasjon! Blir litt mindre sukkersøtt når det ikkje er bare lyseblått!

    SvarSlett
  4. Nydelig sett i flott fargekombinasjon.
    Det blir mye fint på en ny verdensborger !!

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...