4/08/2013

Lett og fin

Tykje eg at jakka mi blei.   Har berre brukt nesten 7 nøster tilsamen av Malsen&Mor's silkeull (=350 gr.)       Berre 50 gram i ein arm!!!    Utrulig fint garn å strikka med.  Samt fargane, dei elske eg!  Hanne Falkenberg hadde monge fine finesser og metodar i mønsteret sitt.  Berre ta nederste del; her blir ingen slask i maskene for det er ein kant der eg skulle hoppe over to masker med tråden på baksida. Dei blei då rette og holde kanten fint inntil.  Nesten ingen trådar å feste, dei kunne eg strikke inn etterkvart på baksida- si garnet ikkje er superwash og glatt av seg. 

Må få reklamera for Holst Garn i Danmark.  Desse nøstene i liknande Shetlandsull som Malsen & Mor sitt-
kom på under 200 kr med porto.  Prosjekt kofte, er i tenkeboksen, men først ein kjekk along med skotsk mønsterstrikk i vottar.
 

3 kommentarer:

  1. Dette er ei verkeleg fin jakke, deilig med slike lette plagg. Gleder meg til å sjå kva som ut av det andre garnet ditt.

    SvarSlett
  2. Det blei rektig ein stasjakke, nydeleg fasong og fargar!!

    SvarSlett
  3. Jeg har mange ganger sett på mønster til denne jakken. Synes bare den er såååå fin :)
    Kjekt at du fant så godt garn til Mermaiden!
    Spennende med Holst-garn også!

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...