4/16/2013

Mønster frå Gotland

- og ikkje Sanquhar - i detta sokkepar!   Forskjellen er at Sanquhar skal ha ruter på 11 m - og at mønsteret då dannast inni dei.  Desse som likna har sitt utspring frå Gotland, har eg fått lære.   Veldig kjekt å få historie frå strikketradisjonar rundt om i verda.  Eg strikka frå tåa og opp, for at kvistene skulle stå rette vegen. Gløymde meg over hælen og dura i veg, som om det var såla eg haldt på med.  Men, "vrangmaska",( eg var i førmiddagsbesøk til igår) -  - ho visst råd." Berre ta att mønsteret rundt, heilt øverst", sa ho.  Det blei ganske smart! Og kjempegreit når eg mislike sterkt å rekka opp.

Har fått sydd inn alle trådane i kjolen, som dotter Sandra har strikka.  Ho skal gje den til ei venninne som venter jente i mai.  Sandra, har allereie strikka 3 stk av denne fine modellen - ho fant på Drops/garnstudio sine sider. 

Eg har og tutla litt med å pynte lys.  Kjøpte både lys og serviettar for ein billeg penge på Nille.  Klyppe ut motivet, tar vekk dei bakre laga med serviett - og stryke på.  Har bakepapir i mellom og strykejernet innstilt på **.  Det smelter ganske fort inn i voksen og tar ikkje fyr i servietten.  Eg har bronne ned monge slike kubbalys.
 Heilt sikkert ein kjend ide, men eg tar da nå med.


 

3 kommentarer:

  1. WOW, så lekre sokker! Søt kjole også:)
    Flotte lys som du har dekorert!
    Noe nytt, tror jeg, er noe som heter dekaler.
    Jeg har prøvd dem,men foreløpig ikke tent på disse lysene:)
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  2. Kjempefint mønster på sokkane dine, det vart tøft resultat av forgløymelsen din ;)
    Kjolen var søt, flinke døtre du har!

    SvarSlett
  3. Sokkene dine ble veldig fine! Bra du "glemte deg", for resultatet var jo så flott!
    Skjønn kjole Sandra har strikket :)
    Nydelig med rose-motiv på lysene. Tenk så kjekt å kunne dekke bord med matchende lys og servietter!

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...