4/08/2013

Skotsk strikk

 Med splitter nye carbonz-pinnar, 2 mm - er eg nå igong med ein spennande  " along"! Zirkona, har hosta opp noko eg ikkje har høyrt om før -Sanquharstrikk!  Googla litt igår og kom over mykje fin histore og flotte arbeid laga på tynne pinnar og med tynt garn (Arwetta).  Med godt mot la eg opp til å strikka nokre vottar.  Bråtet blei ferdig og byrja på mønsteret, men så hadde eg så tynt garn - og såg det ville bli for smått.  Så rekte eg opp, - heilt frivilleg -  -  alt samen.  Og starta på nytt med oppskrift på hanskar og meir masker på arbeidet.  Ja, veit jo ennå ikkje om det blir hanskar eller sokkar???  Eg har og bytta ut den kvite fargen med grå.  Lov å ombestemma og bestemma litt etterkvart, tenke eg!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...