4/12/2013

"Skredderstrikka"

Mogleg eit nytt ord i mitt vokabular -  MEN, føle at det har eg verkleg gjordt med denna hansken!!  Rekt opp, prøvd på handa til Jan og strikka fing for fing - før eg torde feste ein einaste tråd.  Nå blir det berre kosearbeid med den andre hansken.  Det beste av alt; eg grine ikkje over "spilt melk"!  Lærerikt å strikka ilag med andre og utveksle råd og vanskar.   












Må ta med eit lite sitat frå Heljar Mjøen - og samtidig visa bilde av herleg besøk eg hadde, torsdags føremiddag.

Den falske lykke lokker enhver: prestisje, berømmelse, pengebegjær,
men lykken -
den sanne-
er å forstå
at livets gleder er enkle og små!






 

5 kommentarer:

  1. Så flotte vantene blir. Også så tynne pinner! Morsomt å strikke sammen. Denne alongen koser jeg meg veldig med.
    Du har nå et veldig tempo på pinnene. Jeg prøvde å legge inn kommentar på Falkenberg jakka di, men internett var ikke på min side den dagen. Jakka di ble flott. Jeg har strikka maken i lilla. Mener jeg brukte lang tid på det prosjektet.

    SvarSlett
  2. Der kom du i mål, og det er godt jobba! Hansken blei flott :))
    Eg har og kost meg i denne alongen, og kjekt å sjå alle forskjellige arbeid det blir :) God helg!

    SvarSlett
  3. Så flott hansken blei! Får håpa du synes det var vel verdt arbeidet - resultatet er i alle fall utruleg fint. Og godt at det endeleg var noko som kunne utfordra deg og litt!

    SvarSlett
  4. Detta må vel vera det ein kallar "bestehanskar" ! Nydelegt arbeid !
    Orda frå Heljar Mjøen - saman med bilde - seier alt !

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...