5/01/2013

FlipTop Mittens

På nynorsk; "fingerhanskar med kalott"!  Det er mykje fint i den nya engelska boka med idear til Sanquhar-strikk.  Eg hadde problem med å velga.  Grunnmønsteret i pulsvanten heiter "sun and walnut", mens fuglen er kalla for Grosbird.  Egentleg var det ikkje den fuglen eg ville ha, men så orka ikkje eg å bla att og fram på felleskjema.  Må seie meg godt fornøgd etter mykje plunder.  Satte igong med Arwetta (kvit) og ein rest Andorra frå Regia. Egentleg eit tynt sokkegarn med blanding av ull/bomull.  Passa perfekt i strikkefasthet.  Men, fekk for lite!!!  Godt at "hu mor" ikkje kaster så mykje.  FOR i ei taske med rester, låg eit lite nøste med dei rette fargane og som var tynt nok til 2,5 mm.   Flaks og lykke - går hånd i hånd!


 

4 kommentarer:

  1. Ja, "lykken står den kjekke bi"! Lekre pulsvarme-vottar, Linda!
    Og no beherskar du den direkte-lenke-greia så det susar!!! Supert...

    SvarSlett
  2. Flotte pulsvantar du har strikka. Det ser ut som me har bruk for slike fortsatt !!!
    Ha ei riktig god helg !

    SvarSlett
  3. Så flotte Linda ;) et lekkert mønster og farver, nok et bevis på hvor flink og allsidig du er :)

    SvarSlett
  4. Kjekke fingerhansker!
    Så bra at du fikk reddet deg med nok garn :))

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...