5/21/2013

Frå raud til bourdaux

Heklajakka mi har fått ein liten oppfriskning i fargevask.  Den klare raudfargen, brukte eg lite. Difor var det kjekt å få den mørkare og meir anvendleg.   Blei  svært nøgd !!

I helga hjalp eg dotter Sandra, med nokre heklekantar på ein liten kjole.  Ho har strikka til kollega's dotter, etter babyheftet til Lanett.  Sandra, brukte Dale sitt babygarn då, for det hadde ein nydeleg blålilla farge.  Gleder meg stort at ho får til så fint arbeid.  Tilliks med søster Monica, så har dei kome longt i same hobby som mora!!  Kjempekjekt!

              Ein tanke mørkare innom hus - enn her ute i sollys.
 

3 kommentarer:

  1. Den fine babykjolen har mi Monica og strikka til jenta si. Kjekt når jentene våre liker handarbeid :))
    Må sei meg enig i at fargen på jakken din blei finere med mørk rød, nydeleg heklajakke dette :)

    SvarSlett
  2. Så smart å farge jakka. Fargen ble flott.

    Den lille kjolen er aldeles nydelig.

    SvarSlett
  3. Jepp! Jakken din ble myyye finere i ny fargedrakt :)
    Og Sandra sin kjole var bare kjempe-kjempelekker!!!

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...