5/22/2013

Grønt er skjønt

Leftie heiter dette sjalet.  Det er ei stund si eg kjøpte mønsteret på Ravelry. No har eg teke da fram og brukt nesten 100 gram Lucca Fino, samt omlag 75 gram med Cascade Yarn (i blada og dei grøne strekane)  Sjalet måler nesten 170 cm og draperes kjempefint rundt halsen.   Det er eit sjal til som freiste å strikka, det heiter Dreambird.  Har kjøpt mønsteret, men ikkje funne det retta garnet ennå.  I går meldte eg meg inn i Wollmeise - og har eit håp om å få tak i nokre hesper der med tid og stundar. Du verden for flotte fargar - alle utsolgde sjølvsagt!! 


Fargane er mest korrekte på detta biletet.

7 kommentarer:

  1. Så lekkert sjal, og du vet fargane... nydelege ;))

    SvarSlett
  2. Så kjekt å sjå kossen Lucca Fino garnet blei, eg har jo også eit par hesper av den....
    Og ting fyke av pinnane dine som vanleg - til stor strikkeinspirasjon for oss andre!!

    SvarSlett
  3. Lekkert sjal i nydelige farger.
    Du er nå rask med pinnene. Jeg strikka dette for ei stund sia og mener det var seit.

    SvarSlett
  4. Åååå!! For et herlig sjal!
    Flott mønster og nydelige farger :)

    SvarSlett
  5. Så nydelig det ble Linda, tusenkunstner du altså :)

    SvarSlett
  6. Du? Melde deg inn? Wollmeise, var vel det dere anbefalte meg å titte innom - det må jeg gjøre no snart :)

    SvarSlett
  7. Lekkert sjal, Linda. Flotte farger.

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...