5/12/2013

Handspunne garn frå Ghotland

Då eg vart trekt ut til å detta unika garnhespet - då satte det monge tankar i spinn.  Eg kom fram til at ei lua som kunne stå seg i mot regn - det ville vær ideelt for meg som har turgåing i arbeidet mitt. Hetta er ikkje alltid så greit å bruka - er liksom i vakum.    Resten av garnet brukte til  støvle-gamasjer - eller kva ein skal kalla det.  Fant mønster i eit av blada eg kjøpte på turen til Trondheim sist helg. (Knit Today, siste utgåve)  Alt av 100 gram er nytta - det vart tre sløyfer å pynte lua og gamasjene med. Resten henger på lappen. "Ginko" -  garnet i lyngfargane du har spunne er nydeleg - tusen tusen takk.       

  Brukte grøn Cascade Yarn til innsida av gamasjene.   Det var nytt garn for meg å strikka med. Men, likte det veldig godt.
 Ikkje så flotte støvlar, men det kan rettast på.



 

3 kommentarer:

  1. Se der ja -du er så kjapp!
    Flotte håndarbeider du fikk ut av det herlige garnet :)

    SvarSlett
  2. Du ligg ikkje på latsida, Linda! Det blei ei flott hua som passa deg:)
    Det blei eit stilig sett med gamasjer til!

    SvarSlett
  3. Kjempefine gamasjer! Her skal jeg lete på Narvesen etter blad, skjønner jeg :) Takk for tips!

    SvarSlett

Wiolagenseren

... så måtte eg berre strikka Wiolagenseren.  Har lenge tenkt på den.  Men, garn til pinnemål 10 mm ???  .....  Jo, fant ut til slutt, kva ...