5/09/2013

I tjukt og tynt - -

GARN.  Strikketøy, følger med.  Om det er på buss, båt eller fly, da spele ikkje noko rolle. Og for ikkje å snakka om lange ventetider på flyplass, for eksempel!!  Kva skulle eg gjordt om eg ikkje kunne strikka eller hekla??  Tida flyr jo og, når ein pusle på med noko i henda.   I da sista har eg laga to sjal.    Frangefluttien, som var så populær for ei tid sio - den strikka eg i dobbel silkeull (rester frå Mermaiden)  Kjøpte to glasperler i "Sommer" på turen, samt ei nål til å feste sjalet som ein hals om eg vil.
       Det andre sjalet fekk eg inspirasjon og ide, --  frå strikketreffet.  Har berre brukt omlag ingenting av garnet Harmony/ Jojoland og brukt pinne på 2 mm.   Strikka blonda først, bøyde den på midten og strikka utifra den med to og to masker.  For å få bøyen, felte eg ei maske i kvar ende (før eg tok opp dei nye to) Blonda teikna eg ned frå eit Filati magasin hos Rigmor.  Såg og eit magasin med mønstrar ifrå Jane Austin/vintage, og hos Rigmor. Nydelege strikk som appelere til "hu mor".  Sjalet er vel mest å rekna som eit tørkle.  Eg feste det med ein breid sølvring, då kan eg snu på det og dandere som eg vil uten knytingar.

Garnkjøp, vart det med heim frå Trondheim.  Eit spesielt nøste i midten på bilete, det er håndspunne av "Ginko".  Ulla kjem frå Ghotland.  Eg skal ruge og planlegge - har då kjempefin glede som vare lenge! 
Så har eg strikka ei veske og trykka ein logo på den.  Ideen og inspirasjon kom på nye Trådsnella til Hjemmet. Ingjerd Helgesen, trur eg ho heite ho som hadde strikka ein slik bag der. Ingjerd hadde anna tekst då.  Ho har og gitt meg lov å strikke min eigen variant!






Strikka i Karisma og fora med grått tøystykke.  Tekstilfarge og sjablong i trykken.  Strykkefiksert når det var tørt.

5 kommentarer:

  1. Sjala dine blei lekre, nydeleg med blonden du har brukt. For ein fart på pinnane dine då! Flott veska og :)

    SvarSlett
  2. Wow, eg gler meg til å komma kjenna, klemma og sjå på det nye garnet ditt. Var jo kje få skattar du hadde fått med deg!
    Og som alltid har du hatt turbofart på pinnane, skjønnar ikkje kossen du rekk alt!

    SvarSlett
  3. Nydelige sjal og morsom veske.
    Du utnytter tydeligvis tida godt.

    SvarSlett
  4. Flotte og kledelige sjal du har strikket deg!
    Spesielt lekkert var Harmony-sjalet :)
    Artig veske -en sånn som det er gøy å "briefe" med ;)

    SvarSlett
  5. Ååååh, så nydelig Harmonysjalet ble :) kjempeflott alt annet også, og den vesken var jo bare knall da - som Sølvi sier, gøy å briefe med ;) my herlig garn å se, har begynt med no her jeg også.... ;) kos deg masse Linda

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...