5/23/2013

"Lillesøster's kjole"

Denna var kjekk å strikka! Ein saumlaus variant og samt eit genialt design.  Blir den for liten som kjole så vokse den med som t-skjorta.  Tora Frøseth's design. Mønster kan lastast gratis ned :
http://www.torafrosethdesign.no/Kjoletillillesoester.html             eller kjøpast ilag med garn.

Eg har brukt  nesten 125 gram av Baby Woll Color frå Schachenmayr.  Kjempefint å strikka med. Tykje fargane blei ideel til denna kjolen.
    Nå rope hagen på meg og eg får snart ut å klyppa, grava og sprøyta gift.  Trur det blir lite handarbeid framover......  merk, ordet trur!!   Takk for fine tilbakemeldingar i dei siste bloggane mine!   Det var  hos "Garnhekta"- eg såg Leftie'n første gong. Så eg lar meg inspirere av andre sine bloggar og håpe eg kan gje litt tilbake her.
 

2 kommentarer:

  1. En skjønn, liten kjole i herlige farger :D
    Og absolutt praktisk i forhold til å "vokse med" barnet!

    SvarSlett
  2. Så søt. Fristende å kopiere.

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...