5/14/2013

Must for musikantar??!!

Iallefall viss 17.mai blir kald og våt.  Og det er nettopp slike meldingar her på vestlandet. Eg prata med ei svigerinne på heimalandet.  Ho fortalde at gudbarnet mitt, Pia - skulle spele ilag med korpset sitt for første gong.  Då tenkte eg at det høyrdes svært kaldt ut.  Marsja i tre tog med kornett. Så då surfa tanta på nettet og fant desse fine pulsvantane.  Fint diagram å strikka etter - ikkje la engelsken skremma.  http://coalabaer.files.wordpress.com/2008/11/fingerless-gloves-musica2.pdf
         Flagget eg har tatt med idag, - er litt til han Arne-guten vår.  Tenk idag, er yngstemann myndige! Hipp hurra for han.  I helga, var storesøster og svoger hans med sine herlige små på feiring. Nyter slike augeblikk i full fart og koselege stunder.



 

4 kommentarer:

  1. Gratulera med yngsteguten !Så koselegt med feiring
    ilag med dei små. Dei syntest nok det var stor stas å feira onkelen !
    Du er ei omtenksom tanta som tenkjer på kalde fingrar 17.mai.
    Værmeldingane er ikkje dei aller beste, men det er lov å håpa !
    Ha ein fin dag !

    SvarSlett
  2. Gratulerer med sønnen! Tida fyk, minstajentå her i huset blei 30 i går...
    Koseleg å samla familien til feiring :)
    Pulsvantene blei flotte, fint motiv du fant. Ønsker deg og dine ein flott 17. mai!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 18-årsdag til den unge herremannen!
    Ser at yngste barnebarnet er blitt flink å klatre ;)
    Du er så kjapp Linda! VIPS!!-så har du pulsvanter klare.
    Kjekt med link til oppskriften :D

    SvarSlett
  4. Slår meg sammen med de andre her :) gratulerer med sønnen, og de pulsvantene er kjempefine, du er søren så rask... :)

    SvarSlett

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...