5/27/2013

Saum og hagearbeid i skjønn foreining

Etter to års lagring og klyppeskrekk - tok eg endeleg fram det fina tøystykket eg handla hos Stoff & Stil.  Skal i bryllaup til helga, og trong ein ny kjole.  Leita i mønstrar og fann ein som var enkel nok i snittet for meg, å handtera.  Men, stoffet/satengen, var ikkje godt å jobba med.  Det flusse så i kantane.  Har zikka og strøke fliselin, etter beste evne.  Så får me håpe den helde kvelden ---uten soks med i pynteveska?! 

Har endeleg fått gjordt litt i hagen og Lindabua.  Ikkje mykje ennå inni drivhuset då.  Men, nokre Pelargoniar står der, samt i stova.  Vindrue-planta, har heldigvis overlevd den strenge vinteren.  Vrifrukten eg er så glad i - er og komen fram med blomar.  Den eine Rhododendron, står som eit syn i hagen.    Får håpe med får monge fine dagar no, som det snart er sommar?  Mauren, trives iallefall.  Har måtta gå skikkelig til verks med gift då gamal mold skulle utav potter.




 

3 kommentarer:

  1. Så flink du er!!! Det var ein elegant kjole du har sydd, kjempefin!
    Vakre blomster du har rundt deg, herleg når det livner til att :))

    SvarSlett
  2. Det er ikkje den ting du ikkje får til !!! Nydeleg kjole du har sydd deg, du blir nok fin i bryllaupet ! Trur ikke du treng å ha saks med i selskapsveska !
    Nydelege blomsterbilde du deler med oss ! Det er herlegt no med sol og varme.
    Her var ei regnbya nettopp no, eg vart glad for den! Ellers måtte vannslangen fram !
    Ha ein fin kveld !

    SvarSlett
  3. Så herlig blogg Linda, også så mye fint du tryller frem :) kos deg masse i helga, klem

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...