6/16/2013

Dårleg kombinasjon

Å passa søskenflokk på tre og strikka - går ikkje så greit ilag.  Men tykje ikkje det var så stor forsakelse å kosa seg med barnebarna og la pinnane kvila litt.......   Utruleg kva dei huske av "sist gong's" opplevelsar, og vil  det sama atter ein gong.  Tur bort til hønsa, ned til dissa ved bekken, så innom lavoen og stranda - samt leike mykje på leikeplassen.  Herleg at regnet haldt seg unna.  Desse borna elske å være ute.   Berre litt igår kveld, etter matøkt - blei det innetid.  Storebror lagde så fin gard til lillebror.  Det går i da som har med traktorar og gardsdrift å gjere med dei to brødrene.  Hildemor, tusla litt med perler.      
       Men, lyge litt om eg seie eg ikkje har strikka.  Har i helga, fått strikka desse engelske Jane Austin - inspirerte pulsvantene.   Tok med bombene og - eg som hadde tenkt å kutta dei  ut.  Brukte ikkje opp eit 50 grams nøste av Husflidens Røros Lammeull.  Tok og tøva dei for hand, slik at ulle  skulle trekke seg litt meir samen. 







 

1 kommentar:

  1. wow!!!! De ble kjempestilige Linda, kjempelekre! :) :) ble supert med bombene, de pynter jo opp no utrolig, og den farven var også skjønn, og du, du e no bare en racer asså. Syns ikke æ får gjort no her jeg....bare og surrer.... :)

    SvarSlett

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...