6/04/2013

Litt småstrikk igjen---

Har hatt ei travel helg.  Vore i bryllup, barnedåp og 50 årsdag!  Det var kjempekjekt å reisa til "heimalandet" og få alt detta med seg.     Strikka litt enkelt då i helga.  Vart så glad i mønsteret ifrå toppen min, så det nytta eg i kluten.  Så kom eg på å hekle eit hjerte med stropp bak.  Det kan både være servietthaldar, eller som her -  klutepynt. 

Ei sparkebukse i Wool Color frå Schachenmayr, er strikka dei siste dagane. Brukte litt over 100 gram i str. 0-3 mnd. Mønsterinspirasjon ifrå Idena, hefte 206.  Har og nytta fridagar i sola og fått strigla litt meir i hagen.  Svært tilfreds med juni så longt!
                                          Avaldsnes Kyrkje
                                       Niese T. og hennar mann T.     Flotte bil dei kom til festen i.



 

2 kommentarer:

  1. Åh nå fekk eg himlengsel, fina Avaldsnes Kjerka. Med vonde kjerkebenker hehe

    Utrolig flott mønster på kluten :)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder, og pent håndarbeid. Du er ram med strikkepinnene Linda, jeg fatter ikke, må ha turbo du... :)

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...