6/21/2013

Strikka med hyssing

Røff løpar i rillestrikk - flankere utebordet på altan vår.  Det er så greit å kunne nytta den og til å setje noko varmt nedpå. Brødkurva hekla eg i fjor, då.   Eit tomt glas frå sørsøt-saus har fått surra hyssing og armband rundt seg.

Og tenk igår, fekk endeleg bli "dokkemamma" til skikkeleg gamle dokker!!  Eg har ikkje tatt meg råd til slike før -men, har lenge ønska meg!!!!    Gutten, skal eg pakke og gøyme litt på.  Mor mi, blir 70 år i sommar - og trur ho ville blitt glad for ei gamal "skilpaddedukke"?!    Dei to andre jentene, kaller eg for Augusta og May.  Dei er omlag 50 cm longe og har bevegelege auger.  Den uten lua på seg, er faktisk ifrå 1930/40 talet. Merka AS Germany.    May, med lua - har CHK -merke.  Eg er ikkje ekspert på navn og slikt, berre interessert i dokkene for deira nostalgi og antikke utsjånad for eige interesse.   Har kjøpt desse via Bente Horsberg.  Ho lagar reborndukker og har sjølv ei stor dokkesamling. 


 

8 kommentarer:

  1. Stilig med løpar i hyssing, passer godt til hagebordet ditt!
    Fin pynt med korg og lykt og :)
    Kjekt du har fått deg dokker, flott samleobjekt.

    SvarSlett
  2. Så smart å strikke uteløper av hyssing!

    Veldig fine ting.

    Husker vi kalte dukker med bevegelig øyne for sovedukker da jeg var liten. Det var ekstra stas med dem.

    SvarSlett
  3. Ååh, du flittig-lise asså!!! du kommer på så mye kjekt Linda :) kos å titte innom bloggen din igjen - jeg har vært litt sløv på dette siste tiden - skjerpings! :D ha en fin kveld

    SvarSlett
  4. Tusen takk for tips til det nye hagebordet mitt! :D
    Så kjekt for deg at du har fått tak i så herlige dukker :)

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...