6/29/2013

Uforpliktande strikketøy

Det er avkoblande å strikke uten for mykje telling og tenking, inni mellom tøffe arbeidsdagar! Fant fram Regia multifarga garn, samt Viking Sportsragg.  Sokkar i tivolifargar og lilla leggvarmarar er ikkje aktuelt akkurat no, men greit å ha på lur allikavell!   Eg ruslar ofte innom "Lindabua" - strikke litt, vatne litt og plukke litt.  Det gjer meg mykje, og er svært glad for detta huset i hagen.  Har hatt nokre visittar av venninner innom og - det er ekstra kjekt.      Garn har fortsatt trong for å handla - enten om det er på salg i Norge, eller dyrt frå utlandet.    Posten har spela meg eit puss med ei levering frå Frankfurt.  Håpe den kjeme til rettes igjen - for det er luksusgarn som skal brukast i eit sjal.    Ellers er eg ikkje arbeidsledig.  Skuldre streike og knirke, men la vær å strikka - nei, det er ikkje aktuelt!  





 

2 kommentarer:

  1. Sokker er alltid godt å ha på lur, dine var rektig i gladfarger :) Leggvarmerane ser og gode ut.
    I Lindabua ser det godt ut å vera, godt å senka skuldrene og nyta roen der vil eg tru :)

    SvarSlett
  2. Herlige sommerfarger på sokkene dine!
    Jeg gleder meg til å slå følge med deg i Lindabu :)

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...