6/13/2013

Vest med hekla bærestykke

Falt for denna vesten i Online-heftet.   Da som eg fekk av Rigmor på vårturen til Trondheim.  Gjekk fort å strikka, og forøvrig å hekla.  Men, å montera - vart eit kapittel for seg.    Mykje saum, opprekk og nyprøving før den sat så nokonlunde.  Eg laga den i sommerulla til Malsen & Mor , i str. M.    Kunne nok ha godt opp litt i størrelsen på heklastykket, for det er nok bittelitt stramt til meg.  Ikkje fint når den er knappa atte.   Så mogleg den må til salgs på epla-butikken min.      
        Tusen takk for fine helsingar i blogga mine! 

 

1 kommentar:

  1. Den ble kjempenydelig, selv om du synes at den er for liten:)
    Visste ikke at du hadde en Epla-butikk :)
    Klem fra Gunn

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...