7/16/2013

Hildrande du......

- for jobb eg har tatt meg til med! Da at eg ikkje har hatt tid å blogga; er kaputt data, tap av bilder, besøk, bryllaup og tilvenning med ny pc. Men, å legga opp nesten 300 masker, og strikka holmønstra poncho i da tynna Lace-garnet til Drops--- - da er eit evighetsprosjekt som ikkje likna meg i da heila. No er eg spent om eg finne att bildene mine.  Hadde heldigvis ikkje sletta foto innpå kamera. Hadde ein anelse om havari ville koma.    Ups- tilbake til strikkesnakket.  Bruker mønster ifrå sista MbyM. Tine Solheims nydelege poncho.

 

5 kommentarer:

  1. Denna gler eg meg sånn til å sjå ferdig! På pinnane er den nydeleg, og så annleis enn den i bladet!

    SvarSlett
  2. Dette ser helt nydelig ut, Linda.

    Jammen har du pågangsmot som setter igang med ett slikt arbeide. Men så får du sikkert lønn for strevet også!!

    SvarSlett
  3. Wow, og det med stor W! :D denne blir barer lekker Linda. Du, vann over hodet? Nå nei, dette får du til, det vet jeg :) flinke du...

    SvarSlett
  4. Det såg flott ut, et nydelig mønster i sjalet. Men eit tolmodighetsarbeid er det heilt sikkert, heia heia!!

    SvarSlett
  5. WOW, så flott..og for en jobb:)

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...