7/01/2013

Koftepynt i neonfargar

Her ein dagen, tok eg fram ei gamal Setesdalskofte og Viking sitt sjølvlysande Sportsragg.  Det er superwash, tiliks med garnet i kofta.   " Lekne masker og lekne sting" av Sidsel J. Høivik - er ei inspirerande bok.   Herlig å sleppe strikke nytt plagg.  Tok nokre timer å brodere kjedesting, samt Mille Fleur i blomane-  dei  havna litt uvilkorleg her og der.  Nokre bakpå jakka og.   Kansje sprøtt å gjere om jakka mi slik, men eg er fornøgd, eg!! 

Idag har eg hatt ein dilletur til Stord, ilag med venninne J.   Kjekt å handla dilldall på "Fem høns" , men gjevast å få med seg garn i posen.  Vokta godt den posen, så ikkje nokon skulle finna gjengløymte godbetar frå "Ullkroken"!!!!!
          Ein dyr fornying på Interoptik,- måtte til.   Må jo sjå og lese godt, nye mønstrar og utfordringar.  "Frua", er komen så longt at progressive glas i brillene - da er  nødvendig! Men, fytti så dyrt!    Tusen takk for fin tur, "vrangmaska"!






 

3 kommentarer:

  1. Kofta di blei kjempetøff, eg bøyer meg i støvet for "motet" ditt. Ikkje mange hadde våga setta i gong.
    Tenk å gjera slikt med eit tradisjonsplagg!!
    Og turen var kjempefin, takk for laget!

    SvarSlett
  2. Eg seier som Vrangmaska, du er modig! Men resultatet blei flott, det blei eit heilt nytt plagg, fint med friske farger :)

    SvarSlett
  3. Dristig fargevalg på koften! Ble virkelig et blikkfang nå :D
    Skulle vært kjekt med en tur til Ullkroken -skal bare se jeg må ta meg en dagstur en gang ;)

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...