7/30/2013

Putleblogg

Glømte å visa kva eg "snopa" på ferietur.  Eg har egentlig ikkje behov å kjøpa noko meir i garn, men fristelsar dukke opp.  Har ein plan å strikka ut litt av hamstringa mi - og eg klare egentlig å være måtehalden.  Hm... hm....        
 Mirasol i nokre skjønne grøn/turkis-fargar og 5 har eg ikkje prøvd før. Perler, knappar og strikkepinnar.  Samt ull frå Shetland.   Små gleder for ei med strikkedilla!!!!!!
                                            
Gamle mønstrar.  Kjøpt i garnbutikk på Haukeligrend.

 Klut/lite handkle,i Italiensk bomullsgarn. Mønsteret heiter Selje.
 Dokka fekk t-skjorte og shorts i sjølvlysande garn.  Hilde, fekk settet med seg til si dokke. Ho var så triveleg å ha på besøk.  Fekk med seg pinnar og litt garn i strikkeveska si.  Tidlig krøkes!

 Må ta med eit bilde frå "Lindabu".  Er så glad i denna Pelargoniaen. Den står fint til graset, som kom utav frø frå Grand Canaria.   

4 kommentarer:

  1. Du er jo alltid tåleg måtehalden i garnhandlinga di...

    SvarSlett
  2. Så fine ting du har kjøpt! Ingenting er bedre å shoppe en garn og tilbehør ;) Fargen på Mirasol-garnet var helt fantastisk! Den skal jeg lete etter selv :)

    SvarSlett
  3. Gøy å kjøpe garn. Jeg kjøpte 2(!)nøster i dag- lenge sida sist. Har så altfor mye fra før.
    Flotte pelargonier. Deilig med sommer og blomstring.

    SvarSlett
  4. Alltid kjekt med litt godbiter fra garnbutikken :)
    Tenker Hilde var fornøyd med nye klær til dukke-garderoben!
    Artig å se mønsteret på kluten. Jeg har nylig strikket en sparkebukse med samme mønster i bærestykket.. Var et kjekt mønster å strikke, og flott å se på er det også :D

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...