7/25/2013

Strikketur til fjells

To damer på to dagers husmorferie!!  Gjett kva me gjorde mest på????    Strikka og hekla med store BOKSTAVAR!  Sol og varme, var det og på Vågsli desse sommardagane.  Flotte og høghengande leilighetar med god kompfort.  Matlaging var ikkje inkludert i ferien.  Berre kosa oss!  Ein tur til Åmot i Vinje på garnshopping,  vart ein fin pause frå strikkepinnane. 



                                          Engsmelle eller Fjellsmelle??! 
                                         Denna blomen var nesten svart.  Nokon som veit namn?
Ut på tur......aldri sur !
                             "Vrangmaska" i sitt ess -  kom over gamle mønstrar i butikken på Haukeligrend!!
                             Nydeleg tova ku m/kalv, nøkken og diverse anna, var utstilt i same butikk.
                             Heilt tilfeldig hadde eg med garn frå Blossom Street - samtidig som eg har fått låna denna boka av venninna til sommarlesing. 
                                     Hekla sommarlua i garnet Print. 
                                          Strikka to par pulsvantar med ugla i garnet Gerbera frå Blossom Street.
 
                                          -og strikka lua i same garn som pulsvantane. Tilsamen 150 gram. Mønster på lua fant eg i "vrangmaska" si bok frå Pickles.
                                      Ble det kald fjelltrekk, ja så trakk me inn og drakk te eller kaffi.
                                   Reiser gjerne atte på ein slik tur - kan varmt anbefalast!
 

3 kommentarer:

  1. Ja, me veit å kosa oss. Teke snart ein slik tur igjen eg også!
    Og for dei som var bekymra for at det var to dagar utan matlaging - me sulta ikkje! Me åt nemlig ute!!! Herligt! Trur sjeldan eg har rukke strikka så masse på to dagar eg:)

    SvarSlett
  2. Ser virkelig kjekt ut!
    Kjekke håndarbeider du har laget på turen -likte spesielt godt luen strikket i Gerbera-garn :)
    Og den tovete kuen var knallstilig!!

    SvarSlett
  3. Det hørtes sååå kjekt ut med jentetur! Og alt du fekk strikka, hua var ekstra fin :))
    Glede meg til dokke skal på tur igjen, eg... ;)

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...