8/29/2013

Bamsen, "Såve"

Då eg fekk boka til Arne & Carlos om Setedalsstrikk - ja, då falt eg totalt for den fine bamsen.  Den er det meir jobb med enn eg trudde.  Her må ein følga med. Eg tykte fabel hadde så fin brun farge.  Men, snuta blir ikkje rosa på MIN bamse.Her vil eg bruka brun.    Eg har aldri hatt noko bamse, så denne får bu her hos oss.  Alle kan få låna og kosa med, så klart.  Må kansje ta ein pause før den blir ferdig??!  Til meg å være - så er det ikkje noko kjekt.  Men, eg mangle fyllvatt rett og slett.   

 Eg har brodert litt - og vil nok brodera litt meir før mørke kveldar kjem. Problem med lyset og smått arbeid, deit dåke??!   Blir det for tamt med berre navn og gyngehest på smekka??  

 Endelig rødme Cherry-tomatene i drivhuset


                                  Ti bittesmå lilla druer i drivhuset ---- årets avling !

4 kommentarer:

  1. Synes smikka er fin med berre litt broderi. Enkel og rein i mønsteret.
    Bamsen vert søt, det er eg sikker på!Gleder meg til å sjå den ferdig. Du seier du manglar fyllvatt. Her i huset vert gamle puter og dyner vaska og tørka og lagt til side for å verta fyllvatt. Synes det fungerer kjempebra med slik gjenbruk.

    SvarSlett
  2. På ei lita smekke var det fint med den lille gyngehesten, eg ville ikkje hatt meir.
    Åh, den bamsen blir nok fin! Gleder meg til å sjå den ferdig :)

    SvarSlett
  3. Broderiet på smekken er helt midt i blinken :)
    Og bamsen blir helt sikkert knallfin -og populær hos barnebarna ;)

    SvarSlett
  4. Den bamsen såg putlen ut, men steike kor fin den blir.
    Smekkå blei kjempesøt, du treng ikkje meir på. "Less is more" vett du:)

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...