8/02/2013

Ein singel zebra-klut

Kjøpte det tyske handarbeidsbladet - Anna - her ein dagen.  Mykje fin inspirasjon i detta bladet.  Før var det på svensk, og det er eit sakn for meg.  Men, klare å tyde noko av oppskrifta.  Enkelt å forstå når det er diagram, sjølv om det er jobb å hekle med fleire fargar.  Så difor, trur eg det blir berre ein klut.  Tikka nett inn ei melding med godt tips - frå vrangmaska-  ein einsfarga eller stripete klut som matche!!!!  Tusen takk!  


                   Har brukt Sandnes Naturell og krok på 3 mm
  I dag har eg vinka til sommarbåten som dreg langs Norskekysten.  Eit yrande båtliv rundt den på alle kantar.  Sendinga frå Rosendal, byrje snart - og det må jo eg få med meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Wiolagenseren

... så måtte eg berre strikka Wiolagenseren.  Har lenge tenkt på den.  Men, garn til pinnemål 10 mm ???  .....  Jo, fant ut til slutt, kva ...