8/16/2013

Litt retrofarger

-- og ikkje mine.  Men, veit at folk har så forskjellig smak.  Ville nytte noko gult Cascade Yarn, eg hadde bestilt frå Tyskland.  Undre meg ennå kvifor eg valgte gult?? Men, garnet har eg "forelska" meg i.  Lett å jobba med og mjukt å ta i.  Eg søkte på c. y og kom fram til at Projo - hadde garnet for salg her i Norge.  Ingen tollavgift på kjøp over kr 200,-.   Snare med sendinga var dei og.  Pakken kom i posten i dag. Og eg likte så godt det hesplet som er handpainted.  Kjem garantert til å bestilla meir av detta garnet ifrå Projo.   Arwetta er og ein yndling. Superwash og monge metrar for pengene.

Så tilbake til strikketøyet mitt.  Det blei eit babyteppe på 70 x 70 cm.  Måtte spe på med noko mokkabrunt lace-garn frå Drops.  Det har eg tredobla, si det er såååå tynt.  Men, då passa det godt til dei gule lappane eg hadde fått 6 stk. utav 100 gram.  Hekla fastmasker og litt luftmasker mellom rutene.

Eg har og i da sista strikka ein muffin.  Engelsk oppskrift. Den kan fungera som nåleputa - eller berre som pynt.

Storkose meg for tida.  Vesle Ian, med foreldra er på besøk.  Det er utruleg kor fort dei veks, desse små.  Heldige oss som får ha barnebarna så nære og ofta hos oss.  I morgon, laurdag - skal me i selskap til eldste barnebarnet.  Han Jan Olav, blir 7 år.  Då blir det nok ekta kaker!!! Hipp hipp hurra!
   Monge takk for fine kommentarar i siste blogga mine - det gir meg ekstra giv å strikka.
 

3 kommentarer:

  1. Så herleg liten krabat! Det fine teppe vil luna godt rundt den vesle kroppen :)

    SvarSlett
  2. Herleg liten gut du har på besøk, og eit godt varmt teppe du har laga til han!
    Kos dåke i 7års dag !

    Go helg !

    SvarSlett
  3. Nei du altså! :) nå skal jeg innpå Projo, no friste du meg her Linda, seriøst :) dette Cascadegarnet ser helt nydelig ut, og ja, Arwetta-garnet har jeg strikket i, helt nydelig, og drygt :) koselig blogg Linda, så må du ha en fin-fin søndag

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...