8/18/2013

Lueblogg

Måtte ha noko lett strikkearbeid i helga.     Ian, fekk ei heklelua.  Den fora eg med elastisk jersyfrotè. Då er lua meir lun til vinteren og får betre passform. 


Jøran, vår eldste son - er begynt på høgskuleutdanning som barnehagelærar.  Då vert det kansje noko praksis og lua til han kan kome godt med?!  Jacques Cousteau-lue, heiter denne modellen og eg fant norsk oversettelse på Ravelry.  Brukte aquagrå CascadeYarn - 100 gram.

Så har eg endeleg strikka ny lue til meg sjølv og.  Merke nesten ikkje at eg har ho på, så lett og fint er Kashmir/Alpakka til Sandnes.  Gjekk nesten 100 gram til den og. Mønsteret her ligge gratis på Pickles  (http://www.pickles.no/vaffellue/ )

Så er eg så glad for at Stokkrosa blomstre så fint med yndlingsfargen min!   Vinden holdt på å legga heile stauda flatt i natt.  Får håpe den helde ut og kjeme med knoppane i toppen og. 

5 kommentarer:

  1. Tre flotte huer i fine mønstre! Dokke er klare for kaldare dagar nå :)

    SvarSlett
  2. Ja, du kan så sei.. Ikkje at eg ønske det då. Glømte å ta med at Ian si lua, den hekla eg i fjor. Det vart berre foret som måtte syast til i den. Men, det mønsteret er kjekt og kjapt å hekla. Trur det skal bli fleire av den sorten.

    SvarSlett
  3. Så flotte huer du har strikka, Linda! Held "håve" varmt fleire hos dag no. Deilig med for i babyhua.
    Stokkrosa hadde ein nyyyyydelig farge!

    SvarSlett
  4. Først; så nydelig stokkrose du har Linda, og denne farven er nok litt "min" også, helt herlig! :) kjempesøt og god barnelue du har laget, og ei snerten ei til deg selv, no er du kommet i siget igjen ser jeg :)

    SvarSlett
  5. Flotte luer, Linda -både til liten og stor! :)

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...