8/01/2013

Meg- garnsnobb????

Neppe - men, føle eit snev av luxus  med desse garnhespene ifrå Tyskland.    I dag, kom ein etterlengta pakke frå Wollbox. Den har berre reist to gonger att og fram til vårt postmottak på Husnes.   Første gong, fekk eg ikkje melding om at pakken var komen - dermed retunerte dei den.  Så eg måtte klage og spore, då veit dåke? ! Etter 2 og ein halv mnd. hadde eg gløymt kva som kom i posten. Men, fint å bli overraska -   fniiis
 Litt forskjellige i *Cascade Yarns*  Dei to melerte er tjukkast, den kvite tynnast. Alle høglandsull frå Peru.  Herlig mjuke!!  
 Min aller første bestilling frå ekslusive Wollmeise - og desidert det dyraste garnet eg har i hus!!!!
         Strikka opp nokre restar - er eit sommarmål. Det skal liksom være hus på desse sokkane, men tykje det ligne mest på muffins. Str. er nok 8-10 år.  Mønster ifrå ei bok som heiter "Alle mine lestar"!  Mykje fin inspirasjon å ta av i denna boka Har brukt Regia (melert) og Viking Sportsragg - begge superwash.

3 kommentarer:

  1. Så flott at det lekre og eksklusive garnet ditt endelig er kommet i hus!
    Og garnrestene dine har blitt til riktig kjekke labber i friske, herlige farger

    SvarSlett
  2. *sukk* garnet du har fått er jo bare himmelsk... Kjenen at det er lenge, alt for lenge, sidan eg var innom Die Woolbox....

    SvarSlett
  3. Så herleg garn du har fått deg, eg er veldig freista på ein "meis" eller to ;))
    Restegarn kan bli til mykje fint, flotte sokker og fin gryteklut!

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...