8/31/2013

Min første bamse, ferdig!

Takk aller først til Åshild, for godt tips med fyllvatt.  Ei billeg pute frå Kid - fungerte kjempefint!  Så eg har fått strikka bamsen min ferdig, innimellom helgevaktene mine.

Gjorde om litt på snuta.  Den fekk motsatt farge som dåke ser??? ...Og med "lus".  Eg like godt å finna på litt sjølv, - altså ikkje heilt tru med oppskrifta.  Men, denna er til låns for både gutar og jenter som kjem til oss.


Ei aller tiders venninne har sendt meg eit fantastisk mjukt garn. Og så den fargen då??!!!Nydeleg!  Har ikkje prøvd detta garnet før.  Eg trur det må bli til ein fin sjalskrage/hals?!  1000 varme takk!

7 kommentarer:

  1. Kjempesøt bamse, Linda! Den vert nok populær blant gjestane dine som er i bamsealder. Likte mønsteret godt, må nok ta ein titt på den boka med tid og stunder. Ønskjer deg ei fin vakt!

    SvarSlett
  2. Bamsen var kjempefin i fine farger og mønster.
    Eg fekk spørsmål i helga om å strikka bamse til minstejenta, så nå er det min tur ;)
    Eit herleg garn du fekk, og fargen passer deg :)

    SvarSlett
  3. Så herlig den bamsen din var :) nydelige farver i bloggen din :)

    SvarSlett
  4. Herlig bamse! Og putefyllet fungerte bra -jeg har selv klemt og kjent ;)
    Blåfargen på garnet var nyyydelig og "helt deg"!

    SvarSlett
  5. Hei, Kan du hjelpe meg med hvor eg finner oppskrift på denne?

    SvarSlett
    Svar
    1. Svara nedafor - håper du finner boka på salg.

      Slett
  6. Mønster på bamsen er å finna i boka til Arne & Carlos : Strikk fra Setesdal (men, det er feil på ørene - så her må googles etter rettelse)

    SvarSlett

OL -lua for 2018

I siste "Familien" - 21/17- var det oppskrift på OL - gensere, pannebånd, votter og lue.  Satte igong med lua til vaksen.   Men, ...