8/21/2013

Nok ei "sint" lue

Det var kjekt å hekla desse små babyluene.   Denne gang brukte eg babysock-garn frå Schacenmayr. Mogleg eg har gløymt ein c eller h i da ordet -  men, pytt pytt.  Fant eit frotè-jersy med om lag same aquafarge som eg brukte på klaffar og augebryn.

Blei kansje ikkje sint nok?  Men, i alle fall lun.
 
Fekk to pakkar i posten i dag.  To garnhesper eg bestilte i frå www.easyknits.co.uk
Ganske dyre, men flotte farger!  Her må ein runde og to i tankar og idear.
Andre pakken var gåve frå ei "snelle"- som er superflink med heklenåla.

 
 

3 kommentarer:

  1. Skal si du har vært produktiv i sommer!
    Har hatt gleden av å kikke gjennom innleggene dine, og ser at det har blitt mye lekkert garnkjøp på deg ;)
    Kreativ pynting av kakebokser, kjekke dukkeklær, sokker, fine grytekluter, artige luer... Ja, det er jammen meg litt av en produksjon!
    Var forresten knallstilig med stripete gryteklut som makker til sebraen :)

    SvarSlett
  2. Åh, det garnet var nyyydelig. Skal du frista meg utpå nå? Og lekker gave du har fått, den lillafargen var bare smashing. Minne meg om syriner!

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...