8/26/2013

"Prøving og feiling"

Når små krabater blir kalde på små fingrar, ja då må "mormor" gjere noko med det.  Alpakka loer - men, varmer desto mest!  I overgangen haust til vinter, - så kan nok Mini duett frå Sandnes - fungera fint.  Det garnet er halvt av ull og halvt bomull.       Eg sat og pusla med nokre vottar i helga. Da gjekk fort å hekla, men viste seg å ikkje være så lett å få innpå ei lita barnehand.  Så Hilde på 3, 5 blei glad for tilskot til dokkeklea sine.    Til slutt strikka eg eit par på pinnenr 2,5 mm - og allikavell opplevde at dei blei så lause i strikken.  Kom på at eit belte og ein knapp, kunne fungera betre enn surring og strikk.   


Løkke ytterst på beltet. Surra rundt heile bråtetEg hadde bursdag - og fekk så fine gåver. "Vrangmaska" og døtrene - veit akkurat kva eg liker. 1000 takk!!!

Måtte berre prøve sauen Sigur, i frå amigurumi-boka. Går fint med aquagrøn kropp??! =)

Sønene veit og kva mor likar. Måtte berre tulle litt med ein lapp over ein navnet av forfattaren. (Sorry Carlos)

Og mamma mi, hu veit og kva Linda liker. Så kjekt dei kom på dagsbesøk, ho og pappa.  Monge gaver og fine dag me hadde her i går.

Ja, så hadde jo Jan og meg bryllupsdag- det gjekk heller ikkje upåakta hen.  28 år har me haldt i lag. Må ta med eit sitat ifrå Pam Brown;
Se -
denne ringen sitter så stramt nå
at jeg knapt får den av.
Det får så være.
Årene har forandret hendene mine,
men ikke hjertet mitt  

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med overståtte dagar, både bursdag og bryllupsdag!!
    Ein smart løysing på vottene, det pynta dei og :)

    SvarSlett
  2. Mange kjekke gaver!!!
    Smart løsning på vottene :)
    Så får du hilse mannen og gratulere med overstått bryllupsdag!

    SvarSlett
  3. Du verden, det var litt av blogg :) trivelig lesestund på morgenen hos meg. Grattis med vel overstått Linda, både bryllupsdag og bursdag :) og her lyser det som vanlig flotte farver og håndarbeider mot meg, flinke du :) god helg no, kos dæ!

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...