8/20/2013

Sinte fuglar

Eller det som heiter på engelsk : - angry birds.  Restar av alpakka er brukt opp i eit par vottar til Ian, og lua til fetter - (som snart vert født på farssida. )   Fòra like greit denne lua og eg.  Alpakka, loe ein del.

Ikkje vanleg at eg strikke fleire av ein sort.  Men, vaffellua til Pickles er kjekk å strikka og den er fort å få ferdig.  Denna kvita er i Alfa frå Sandnes.  Den har sølvtrådar i seg, men ikkje lett å sjå på foto.
Gjekk ned til 96 masker og pinne 7 mm på denna. (100 gram garn)

 

3 kommentarer:

  1. "Søte" fugler. De er nå det da, selvom jeg synes det lyder litt rart.Deilig med fór til sånne små.
    Lua er flott og. Du frister meg til å lage en sånn.
    Og for et strikketempo!!

    SvarSlett
  2. Fine vottar og hua til småtassar du har laga! Den kvite hua er stilig, vil vera varm og god til vinteren. Må det berre bli lenge til det vert bruk for den........

    SvarSlett
  3. Flotte votter og huer! Det går fort i svingane hjå deg ;)

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...