8/07/2013

Utedag

Frå morgen til kveld, har eg nøte sola og strikketøyet på altan.  Jo, laga ein god middag til karane er heime då - samt rydda litt på kjøken.    Jan og meg, gjekk oss ein rusletur til stranda nå i kveldinga.  Mannen min tok seg tid og skrudde opp den gamle isolatoren på drivhuset.  Me fann den i fjor, i ein skrothaug.  Eine porselenskuppelen er knust, men tykje det er heilt greit.  Eg har nok ikkje fått elektrisitet i drivhuset - dette er berre til minne om ei svunnen tid.  Er jo så glad i gamle ting, me to.
 Inni drivhuset, kjeme  Cherry-tomatene.  Håper dei får ein sjangs å bli raude og søte. 
 Nytt strikketøy på pinnane.  Har laga eit par til med vesleku-sokkar.  Mykje pusling. Difor kjekt å strikka denna toppen.  Litt anleis bruk av havskum-mønsteret.  Fant den i eit Simply Knitting, frå juli -2011.     Har 4 nøster med sommerulla til Malsen & Mor -   krysse fingre for det helde?!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...