8/06/2013

Veslekua

Jorid, har laga mykje fine mønstrar.  www.joridweb.com   Sokkane og vottane er i str. 2-3 år.  Det blei mest arbeid med vottane.  Fleire fargeskift og trådar å festa på dei. Egentlig skulle fargen vore mørkebrun på kua, men da såg ikkje eg før eg byrja lese i mønsteret.  Pytt pytt - kult med svarte kuer og?!   Eg har fått lov av Jorid å strikka og legge ut for salg på epla, men spørs om eg klare å lage så monge før eg er lei. 


Slik blei makkeren til zebra-kluten.

Sydde meg eit nett, til oppbevaring av garn. Må ha garnet lett tilgjengeleg, men litt kamfulert er greit.

 Ådne, har sove hos oss i natt. Han er lett å passe - så blid og fornøgd gut. Mykje regn i dag, men me må nok ut på leikeplassen.  Det har eg lova han!

2 kommentarer:

  1. Ku-sokkane og vottene er bare så søte, men er nok putle å laga dei.
    Lurt å laga ulik makker til heste-kluten, fint par!
    Og du er heldig som er venn med symaskinen, kjempefint nett :)
    Koselig besøk du har :)

    SvarSlett
  2. Flotte kluter som passa så fint sammen. Og sokkene/vottene er nå bare herlige. God liten gutt du har.
    Kusokkene måtte jeg også lage. Gjorde det samme som deg, så ikke at de skulle vært brune før jeg var godt i gang. De så så svarte ut på bildene.
    Vottene har jeg ikke laget ennå, men kommer nok til å gjøre det.

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...