9/08/2013

30 hjertelege lappar

Eg har  hatt frihelg og prioritert handarbeid som avslapping! Det blir travelt nå framover, så heilt sikkert litt labert på bloggfronten og! Må få "plage" dåke som kikke innom med desse heklegreiene mine.    Var greit å bli kvitt små, men fine alpakkarester av garn.  Ville ikkje blande for monge fargar inn i hjertelappane mine.   Hekla dei samen med stavar i to rader - og klarte å lage meg system der eg hekta stavane samen i midten uten å bryten tråden for kvar rad.  
   Viss dåke ser alle trådane og blir "øvegidde" - så må eg forte og fortelje at i hekling går det fint å hekle dei inn og feste på den måten.  Det er fåtall gonger synåla har vore framme.
     Var i stuss om eg skulle laga veske eller overdel til topp her. Eg kunne og ha laga eit langt skjerf?!?!     Men, til slutt snudde eg lappane slik at to sider vente rette vegen for sidene i ei veske.
    På syrommet fant eg trekket til den puta som måtte bli fyllvatt til bamsen Såve.
   Sydde den berre inn litt i sidene og woila, fiks ferdig med glidelås og silkefor. Eg tråkla putetrekket til åpningen av veska for hand.

 

3 kommentarer:

  1. Den vart feien, hadde ikkje tenkt at dei lappane kunne bli veska! Du får det til du Lindamor!

    SvarSlett
  2. Woila? :D ja det må jeg si Linda, du har sannelig gjort det meste i håndarbeid vil jeg tro. Ei "snasen" og flott veske du har laget :)
    Og tusen takk for varme ord, alltid kos å hør fra deg

    SvarSlett
  3. Ja, du kan få det til!! Veska blei flott, fine farger!
    Gleder meg til fredag, dokke er velkommen :)))

    SvarSlett

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...