9/11/2013

Fint mønster, men.....

ingenting stemmer for meg, ang. garnvalg og strikkefasthet.  Desse tøflene fant eg mønster i ei dansk webside.  Dei ligne unekteleg på ei oppskrift frå Drops.  Og dobbelt Fabel frå Drops var anbefalt i oppskrifta på pinnenr. 4,5.  Eg valgte baby sock frå Permin og dobla det garnet, istaden.  Skulle være omtrendt same greia.  Men, tøflene blei altfor vide oppe i kanten og hang og slang rundt foten min.  Prøvde å tove litt, men garnet var superwash så da gjekk ikkje.  Så strikka eg tøflene i Nepal frå Drops. Gjekk ned eit halv pinnemål i forhold til garnet.  Allikavell så er tøflene for store - strikka etter rett størrelse. Desse siste i svak aqua-farge, kan eg i alle fall tove.   Gir opp detta mønsteret, sjølv om da var kjekt å strikka.   Nå har eg funne nokre mønstra på fb (gruppe hos Bittami)  Så får me sjå??!!!  Sokkedilla er visst kome over meg?!  Beklage at det kom ein maseblogg før eg hadde tenkt - om mine små trivielle problem. 

                          Som "plasterpåsåret" - så kjøpte eg meg dette nya heftet til Viking
                                    Mykje flott for om lag ein 50-lapp.  Kan anbefalast!

 

2 kommentarer:

  1. Dessa tøflene var sneisne i fasongen, men ka nyttar det viss dei er størrelse klumpfot!
    Men, ka tid i all verden rakk du laga to par? Anna tidsrekning uti bygdå hos deg?

    SvarSlett
  2. Må si meg litt enig med Jane, for du rekker på så mye du Linda ;)veldig søte, men forstår din oppgitthet over hva str angår.... Ha en fin dag Linda

    SvarSlett

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...