9/03/2013

Frå hespe til nøste, i ein farleg fart!

I går hadde eg så koseleg førmiddag.  For å kobla av etter strevsom arbeidshelg - så berre måtte eg strikka og sitja i ro.  Og det klare eg best, med likesinna besøk.  Jane, hadde tid og kom utom på te og kjeks.  Ho låna vekk nøstemaskinen sin - så nå kan eg nytta den til å nøste opp alle dei lekre hespene mine.  Dei ligger jo så fine i sin fargepalett, men dei ber liksom om ein utsetjing for å bli strikka av.  Eg har garnvinna klar i stova eg - den er jo fin pynt- og eg kjeme fortare igong med arbeidet. Klarde på eit blunk å lage 6 nøster av "Drops love you".

 Det berre klødde etter å strikka i Sandnes Soft Alpakka-garnet, eg fekk her i forrige veke. Strikka halsen som Linda Marveng, har mønster på i siste utgåve av Familiens Strikkemagasin.  Eg klarde å gjere litt feil i mønsteret.  Skulle veksle med fletter og hullborder annakvar rapport, men da gløymde eg å følga med på.  Garnet blir ikkje så fint med opprekk, så difor valgte eg å strikka dei vanleg opp.

"Me skulle plukka plommer i Hardanger"! Og her er det  plommer!  Dei veltar seg inn i hagen vår - ifrå naboen.  Me får lov å gå på slang, for han bryr seg ikkje med dei.


 

3 kommentarer:

  1. Ja, sånn nøstemaskin er god å ha!!
    Flotte farger på Dropsgarnet :)
    Skjønn hals du har strikket. En farge som du kler virkelig godt!
    Plommene så fristende ut :)))

    SvarSlett
  2. Nøstemaskinen er kjekk å ha. Ikkje bare går det fort, men nøstene blir så fine og.
    Mulig eg og må ut på plommeslang, dei såg nydelige ut!!

    SvarSlett
  3. Ei slik nøstemaskin står på ønskelista mi. Delikate nøster det blir, og dine hadde så flotte fargar!
    Halsen var nydeleg, eg likte både mønster og farge.
    Plommene såg gode ut, kunne hatt lyst til å vore med deg på plommeslang!

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...