9/19/2013

Nett som Askeladden -

Eg,  tar i bruk og nyttar det som andre vil kasta.  Detta gjer meg ein del utfordringar.  Som sist helg, då Åshild lagde knappestolpar på ei flott kofte til søster si.  Ho hadde klypt ut to firkantar for halsen - som  ikkje skulle bruka til noko.  Fleire av mine venninner, meinte eg kunne få dei og sjå kva eg kunne nytte dei til ? ?  Og det har eg gjordt på i dag.   Låsen, heiter faktisk "Linda" - så litt er nå modellen min?  Om eg ikkje har strikka meir så nokre kantar med "I-cord", og sydd saman!

   Svart vliselin er greit som bakstykker.
                                  Låsen er 8 cm i buen.


Det hadde og gått ann å bruke ein liten glidelås, som åpning.  Men, svært elegant med sota hjartelås då!!!!

4 kommentarer:

  1. Denne var virkelig flott. Du er litt av en trollmann som får juveler ut av andres skrot. Herlig, Linda!

    SvarSlett
  2. Morsomt å se hva du klarte å få ut av lappene -ble kjempefin denne!!
    Dyktig gjort :)

    SvarSlett
  3. Du er eit oppkomme av idèer, Linda!
    Resultatet var flott, og låsen var prikken over ien :))

    SvarSlett

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...