9/01/2013

Restehekling

Har ein del restar av alpakka og alpakka/silk liggandes.  Nå har eg prøvd å tolka eit rute mønster ifrå UK - "center heart square".  Det vil seie berre det innerste hjarta og litt rundt.  Detta kan bli eit longtidsprosjekt, men veldig greit å ha for hånd. 

Vart overrekt forsinka bursdags og "takkforhjelpa"-gåve i dag.  Denne venninna veit å finna godbetane mitt hjerte like. Såååå kjekt med både godt garn og duppedittar eg kan stashe strikketøyet med.


Skjell ifrå øya Kefalonia i Hellas. Herlege fargar og glans i dei!

Ei forsinka bursdagsgåve fekk eg og ifrå svigerinne S.  Ho og mannen kom innom på førmiddagsbesøk.  Ho S. veit og godt "kallags "fargar eg like! !

2 kommentarer:

  1. Heisan, her var masse spennende og fint å se :)

    SvarSlett
  2. Garn og strikkestæsj er dei kjekkaste gåvene eg også får. Desse andre damene kan bare ha gull og diamantar for min del, gi meg heller nokre mjuke nøster!
    Den fargen i Manos Lace har eg også, og har faktisk planar om å bruka det snart:)

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...