9/26/2013

Samensatt oppskrift

Eg strikke nokre kusokkar atte. Har kjøpt mønster på kuvottar og veslekua sokker og votter hos www.joridweb.com    Men, eg skal ha damestr. på sokkane og då var det til å "juksa og triksa" litt igjen.  Det er russehæl på desse.  Klarte å klussa strikketankane mine til, så  måtte rekke opp at første del av kua's frampart( - for ho ville kome på undersida av foten. ) Grrrr seie eg då.  Lære jo av feila då, men fattig trøst for den som har monge planar om nye arbeid.  Nå er bakparten på pinnane.  Så føtene bør være samla for å sjå ei heil ku -  "møsann"!
   Her er litt puttel ennå.  Skal sy rosa maskesting i jur, mule, øyrer og blomar.
 Kjøpte målbånd med magnet her ein dagen eg var til Rosendal (Porselensbuo)  Sat å lurte litt og satte igong med litt garn og heklenål.  I desse "foxy" tider, kom det fram eit hovud. Magnet, mista funksjon sin då garnet ruva på baksida.  Det var jo litt dumt???!  Målbåndet la eg ut bilde av på facebook, og vips var det ei som ønska å kjøpa den.  Marked for slikt??  Folk er kansje lei av alle uglene nå - og vil ha ny trend.  Eg som ikkje like masseproduksjon!!!

Har rydda litt ute i drivhuset.  Merke at det blir kaldare netter.  Denne planta måtte få kome inn i stova.  Aner ikkje kva eg har sådd?? Eller kva eg vente på her?  Mogleg paprika??

 

3 kommentarer:

  1. Tenker du kommer i mål med kusokkene :) Synes det er et artig mønster!
    Og så må du begynne å tenke ut mange forskjellige "ansikter" til målbåndene -så slipper du masseproduksjon ;)

    SvarSlett
  2. Du kjem nok i mål med sokkane, og fine blir dei :)
    Enig med Sølvi, du får hekle forskjellige fjes på målbanda, stilig!

    SvarSlett
  3. Minner veldig om paprikaplante ja, hadde en maken :) ellers en kjempekos blogg fra deg igjen, er så mye fint å se, og lese :)

    SvarSlett

OL -lua for 2018

I siste "Familien" - 21/17- var det oppskrift på OL - gensere, pannebånd, votter og lue.  Satte igong med lua til vaksen.   Men, ...