10/28/2013

Da går fortsatt i blått babyull

Strikketøyet er prega av den fine fargen til Dale babyull.   Nå har eg strikka ein body i str. 9 mnd. - Henta oppskrift i frå sista heftet til Viking.  For å syne dåke åttebladstjernå har eg tatt med eit foto uten blitz
                                Øvste foto gir best bilde av fargen.
 Laurdag, "slakta" eg graskaret på 3,4 kg.   Stod ei stund og skar i betar.  Sylta det med krydder, eddik og sukker, etter beste evne og oppskrift ifrå www.matprat.no   (søk på syltet gresskar)

2 kommentarer:

  1. Den bodyen såg berre super ut, tenk så deilig med ull no når vinteren kjem. Lekkert med stjerne i vrangstrikk, pyntar opp på ein super måte! Og gresskar kjem du til å ha ei stund. Alltid kjekt å kunne plukke fram noko frå lageret.

    SvarSlett
  2. Bodyen såg god ut på fasong, kjempefin!
    Gresskar eg veldig godt, men det er mange år sidan eg har sylta.

    SvarSlett

I did it, my way...

Så er jakka montert og knappar sydd i.  Nesten 2 mnd.'s arbeid.  Eg hadde igrunn trudd da gjekk meir tid. Men, når eg fann mine forenkl...