10/03/2013

Did or does ???

Gamlemor har kasta seg på "strikkerevelue-bølga"!  Og det med dårlig stila engelsk tekst på lua til han J.O.  Akkja - eg håpe ikkje det blir lest så nøye av 7-8 åringar i skulen til barnebarnet.  Han vart nå litt begeistra han som har tredd lua nedover auger! Kansje ein liten rev han med??  Dette er ikkje noko vinterlue - den  er i Cotton Light (Drops) Men, sikkert lett og grei nå i overgangen mot vinter? OG viktigt - den klør i alle fall ikkje!


Egentlig fant eg denna reven og teksten på Google/Ravelry, men så skulle eg liksom tegna egne bokstavar og rev - og dermed gløymte å sjekka teksten.   Så på J.O. versjon står det: What did the fox said?  



Hilde, si bukse vart ferdig på nattevakta mi.  Har brukt 7 nøster av Drops Merino Extra fine.  Det siste nøsta måtte eg borga av dotter Monica.  Trur ullthigtsen skal være passeleg både denna og neste vinter.  Viss ikkje, så går det ann å skøyte på bråt/gamasjer nederst.  Slik at det ligna leggvarmar.

Eit fat med sure epler i frå strandområdet - fritt fram for å plukka.  Blir nok eplekaka til helgå då,ja.

1 kommentar:

Siste sysler

Heklenål og strikkepinnar har fått fritt spelerom i late fridagar,  No etter eit vanskeleg prosjekt, har eg berre kosa meg med småting som ...