10/20/2013

Ein tam / beret

Blei heilt gira på å strikka denna "huå" mi - i helga.  Tegna om nokre fuglar, ifrå ei engelsk bok eg har.  Klora ned nokre små roser, som kjem oppi fellinga og strikka i veg med Arwetta - garn, og Indecita alpakka.    Fargesammensetjing vart til etter kvart.  Kvitt passa ikkje inn.  Igrunn så kan eg tenkje meg å gå med tam'en min eg.  Kan henda eg vil strikka fleire og ?  Fant ein med holmønster og fleire utgåver med fine mønstrar.
 Blokka ut med vatn frå tørketromla (spraya på) og tørka over ein tallerk og skål.

 

2 kommentarer:

  1. Flott lue. Nydelige farger og fint mønster. Denne kommer du nok til å bli glad i. Morsomt med egen design. Min henger til tørk over et fat.

    SvarSlett
  2. Du fekk til eit flott mønster på Tamen din, og fine farger :))
    Her går det tregt, er ikkje ferdig med mønster ennå...

    SvarSlett

Pullover frå "Alt om Håndarbeid"

I dag har eg fri og kunne då sysla med litt montering av denna genseren.  AOH 10/2017 Tok ikkje monge dagane å strikka genseren på pinne...