10/11/2013

Hausttur til Vetlaløa og dinogenser

Ein flotte fridag.  1 t og 10 min. kjøring -sånn cirka ifrå våre bygder og til nabokommunen. Der ligger ei lita løe, med stort innhald. Vetlaløa, har åpent eit par gonger i månadane - samt strikkekafear. Ho "vrangmaska" har jo blogga og reklamert så varmt om denna plassen på Mannsåker, at no måtte eg berre freiste turen.   Me var fleire ilag, også to jenter på 9 og 10 var med - då dei hadde haustferie. Kansje smitta garngleda til oss vaksne over på dei?  Lar bildene tala for seg sjølv her:






 Mine kjøp kom heim i ein lekker pose med fint ønske på. (Eit nøste "falt" av på vegen heim, til dotter M. som takk for gode garnlån :)
 Så har eg pusla samen ein dinogenser til han Ådne.  Nest yngste barnebarn,  må jo og få noko av mormor?!  Eg valgte andre fargar og raglanfelling, som de ser.  Her gjer og knappane, prikken over i`en.  Denna er i str. 3/4 år og strikka i Drops Merino Extra Fine.
 Mønster er henta ifrå ei gøy bok laga av Lucinda Guy.

2 kommentarer:

  1. Dit skal jeg også legge turen en vakker dag! Vetlaløo ser spennende ut :)
    Dinogenseren din ble flott -herlige farger! Og stilige knapper!!

    SvarSlett
  2. Hehe, ser nå at me har omtrent same overskrift på bloggen om turen til Vetlaløo. Men, ein god ting kan jo kje seiast for mange gonger?
    Genseren med dinosaur vart kjempefin, du er ikkje lenge om det du!

    SvarSlett

Rester av alpakkagarn

Syntes eg fant ein ypperleg kombinasjon, ved å mixa  Tine Solheim's lange vest og Kaffe Fasset's Lidiya???!! ??                ...