10/18/2013

Hekla babyluer

Du og du så kjekke desse var å laga!!  Fant oppskrifta på engelsk her: http://www.repeatcrafterme.com/2013/01crochet-puppy-hat-pattern.html
Eg brukte dobelt "lille lerke" frå Dale.  Det klør jo ikkje i det heile.  Blanding av merinoull og bomull.   Men, til kantar og stæsj, har eg brukt Duo frå Sandnes og SMC Miracle (rosa med glitter)

 Me hadde den første frostnatta. Men, ellers har eg hatt ein superfin dag.  Strikkebesøk på formiddagen og ein solskinnstur på ettermiddagen.  Hadde for meg eit anna prosjekt og i dag, men da spare eg til ein anna blogg.  Nå må dama her tutle seg i seng.  

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Wiolagenseren

... så måtte eg berre strikka Wiolagenseren.  Har lenge tenkt på den.  Men, garn til pinnemål 10 mm ???  .....  Jo, fant ut til slutt, kva ...