10/24/2013

Julegåve for ein liten konge!!

Likte så godt denna jakka og lua, - som var mønster på i eit engelsk babyhefte.  Det er mønster ifrå
www.bergeredefrance.co.uk   Eg strikka med dobbelt babyull frå Dale.  Då stemte det med pinnemål og størrelse.  MEN, eg er lei meg for at eg ikkje tok meg ein bestillingsrunde før.  Det hadde vore stilig med meir dongerifarga garn.  Det har eg bestilt både hos www.strikkenett.no og www.godsomull.com      Men, det går ann å strikka fleire slike jakker og luer?? Litt dillete med å strikke stykker kvar for seg då, så neste gong må eg gjere litt om på jakka.    Mønsteret på lua, var svært komplisert.  Det enda opp med min egen variant og kunnskaper der.  Hm... for ikkje å skryta, så vil eg skynda meg å legge til - det som eg har lært i gruppe med Zirkona som mentor.   Dobbeltstrikk i øreklaffer og brem.  Skal sy eit fòr i lua - då vil den bli lun til "veslekongen" i Bergen. 
 Så vart det eit problem med knappar!!!  Eg tykje desse er fine, men for store........?
                                   Pusekattar er jo søte - men, vanskelig å kneppe.... ?
                                    Svarte, blir vell for hardt inntrykk??  ...... trur eg må finne nokre i metall?

Frå badesko til espadrillos

Søk på "flip flops", skreiv Zirkona til meg!!   Eg hadde sett ein stad at da gjekk ann å nytta sålar frå badesko til hekling og s...