10/17/2013

Sokker med sauer i skodda og støtdemparar

Litt pussige - med andre ord!!!   Men, sånn går da når ein ikkje rekke opp og finne passande fargar. Rakk litt opp, forresten.  Tenkte eg skulle strikke valkar på skaftet til sokkane. Det vart altfor vidt. Så rakk eg opp, fella av og sydde inn etter fira riller.  Tok opp mindre masker og strikka skaftet vidare.  Det kan jo vær nokre trenge litt støtdemping i sko, rundt anklane sine?  Knis knis -  for dei late! Desse sokkane er litt store - antagleg rundt skostr. 40.    Det var lite motiverande å byrje på andre sokken. Eg lovde meg sjølv noko kjekt heklearbeid etterpå!

 Kjøpte meg graskar i dag -   det må ligga litt til pynt, før eg sylte det.  Herlig fargeklatt!
 Og litt nytt på bordet, må til.       Sanse- tre, eller "rør meg ikkje"! 
 

2 kommentarer:

  1. Syntes sokkane blei artige eg, men kjenne igjen den følelsen når ting går litt på tverke. Då er det veldig tungt å få gjort ting ferdig. Og nå blei eg jo nysgjerrig på ka heklearbeid du skal i gong med som belønning.

    SvarSlett
  2. Ein ting er sikkert, du står aldri fast! Og du løyste det godt denne gangen og :)
    Nå har eg lest dei siste bloggane dine. Dino-genseren var flott, sikkert ein liten gutt som blir glad!
    Skulle gjerne vore med på tur til Vetlaløo, såg koseleg ut. God helg!

    SvarSlett

Wiolagenseren

... så måtte eg berre strikka Wiolagenseren.  Har lenge tenkt på den.  Men, garn til pinnemål 10 mm ???  .....  Jo, fant ut til slutt, kva ...